Descarca catalogul in format PDF
Descarca catalogul in format PDF
Total cos: 0,00 RON


+40 268 421 165

Cum cumpar ?

PRETURILE ?

Preţurile afişate pe acest site sunt exprimate în RON şi includ TVA, iar costul aferent transportului la adresa solicitată de client este deja inclus. Societatea noastră asigură livrarea produselor la adresa indicată. Transportul produselor este asigurat prin intermediul servicilor de curierat Schenker Romtrans, Cargus sau GLS până la intrarea în imobilul clientului, nu oferim servicii speciale de transport la etaj sau instalare de produse. Livrarea se va face la o adresă menţionată de către client numai pe teritoriul României.

Pentru a beneficia de servicii speciale în caz de comandă fermă va rog să indicaţi acest lucru în comanda dumneavoastră. Avem posibilitatea de a trimte la faţa locului un specialist pentru a vă înainta o ofertă de preţ pentru instalarea produsului.

CUM COMAND ?

Comenzile ferme pot fii transmise atât prin completarea formularului de comandă cât şi în scris la adresa office@rottner-security.ro cu toate detaliile legate de produsul comandat, detalile de facturare, denumirea societăţii, identificator fiscal, adresa de facturare, adresa de livrare dacă aceasta diferă, persoana de contact, numere de telefon respectiv alte detalii importante cu privire la comanda efectuată.

CUM SE LIVREAZA ?

Societatea noastră dispune de un depozit central în România cu un număr mare de articole livrabile în termen de 3 zile lucrătoare, articolele lipsă se vor livra din depozitul central al societăţii direct din Austria în termen de 10 zile lucrătoare. Produsele la comandă specială se livrează în termen de 6-8 săptămâni.

Atenţie: aceste termene se calculează de la data plăţii efectuate de client.

IMPORTANT: Produsele comandate nu pot fi ridicate de la depozitul central!

CUM SE FACTUREZA ?

Factura proforma este emisă cu datele indicate de client în RON cu TVA, iar pe lângă acestea include taxele de transport aferente şi servicile speciale dacă este cazul, fiind expediată pe adresa de mail indicată.

Factura în original, certificatul de garanţie, declaraţia de conformitate ale produselor este livrată prin poştă, acesta nu însoţeşte coletul care conţine produsul în sine, se livrează separat. 

CUM SE EFECTUEAZĂ PLATA?

Plata produselor se face integral în avans conform facturii proforme emise de către societatea noastră în contul bancar indicat pe aceasta, sau prin serviciul de plată online Mobil Pay. Nu se acceptă plata tip ramburs sau alte variante. Pentru clienţii fideli care cumpără în mod constant produse pe baza unei înţelegeri comerciale putem asigura termene de plată.

CE ÎNSEAMNĂ GARANŢIE?

Produsele comandate beneficiază de garanţie de 2 ani conform legilor în vigoare în România.

Produsele care sunt sub incidenţa condiţiilor indicate de certificatul de garanţie se remediază în România conform legilor în vigoare şi termenul legal stabilit. 

NEMULŢUMIRI

In caz de nemulţumiri legate de procedura de comandă sau produsul comandat, probleme care nu par a putea fi rezolvate prin email sau cu persoana cu care discutaţi, puteti lua legătura pentru o conciliere internă gratuită cu Lorand Lakatos, tel 0724033735 sales@rottner-security.ro.

INTREBARI

Biroul de Relaţii cu Clienţii vă stă la dispoziţie între orele:
Luni-Vineri   9.00 - 17.00
Tel: +40 268 421 162 / +40 268 421 164
Fax: +40 268 421 094